#1 Skrevet Juli 28, 2011 Har kjøpt meg corrado 2.9 vr6. etter noen timer sprengte girkassen. såfall kan jeg bruke 2.8 elle bruke kasser fra golf eller er dette meget ulikt? Muligens vet om noen som har kasser liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2011 Grattis med nice bil. Er den rød ? Alle VR6 kassene passer om hverandre. Diffrensialen din som røyk tenker jeg. Setter du inn ei anna girkasse, kan du regne med at det ryker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2011 Grattis med nice bil. Er den rød ?Alle VR6 kassene passer om hverandre. Diffrensialen din som røyk tenker jeg. Setter du inn ei anna girkasse, kan du regne med at det ryker også. Var hull tvers gjennom diffen ja. Så du mener det er best med en lik kasse eller? Mn er alt likt som på G3 vr6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2011 muligens den konne hollt med forsterket diffrensialen? og foresten takker:) mn nei den er svart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...