#1 Skrevet Juli 28, 2011 Eg har en golf IV 1,8T 2002 mod, eg koblet av barreriet på den for ca 1mnd siden, satte den opp på noen løftebukket og har skifta Flexirøret på eksosen, med andre ord så har eg kobla av og på lambasonden om dette skulle ha noen betydning? eg kobla på batteriet å volt måleren viser 11.8V på volt måleren min som er montert i bilen, det kommer lyd i instrument belysningen når tenningen kommer på men når eg vrir nøkkelen vidare så skjer det ingen ting, ingen lyde eller noe! er det startsperre, eller er det rett å slett for lite strøm på batteriet for at den vil starte? Ting som er verd å merke seg: -Bilen står fortsatt på bukker med andre ord 20cm overbakken, kan dette ha noe å sei? (startsperre pga høgde nivå eller noe?) -batteri lampa lyser når tenninga står på skal denne slukkes før bilen starter eller slukker den ikkje før bilen har starta? - eg har ein fetter som har VAG verktøy handholdt, kan denne fixe dette vist det er startsperre som er problemet?? Har prøve skilt på den til helga så må få fixet dette fort fort!! På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...