#1 Skrevet Juli 29, 2011 Jeg har en merkelig melding i FIS: "Rear left sidelight not working". Symbolet for en gåen pære vises også i turtelleren. Er det noen som vet hvor denne pæren befinner seg? Jeg finner ingen pærer som har røket og klør meg i hodet for å finne ut hvordan jeg kan bli kvitt den meldingen. Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2011 Den Touran du har bilde av? Isåfall har den to lyspere per side av bilen. Still deg litt bak bilen så ser du at det er to lys på høyre side mens du mangla ein på venstre sida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2011 Det er mere enn to lyspærer i hvert baklys, det er tre eller fire pærer på hver side. Kjørte bak en for noen dager siden, hvor den nederste rundingen på venstre side var "halvmåne". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2011 Det er mere enn to lyspærer i hvert baklys, det er tre eller fire pærer på hver side. Kjørte bak en for noen dager siden, hvor den nederste rundingen på venstre side var "halvmåne". Stemme da, eg som huska feil. Er vel 2 pere i den nederste rundingen og 1 pera i den øvre. 3 total. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...