Undersøkelse: Ny bak "ramme" på S4.

hva skal eg velge?!  

48 stemmer

  1. 1. hva skal eg velge?!

    • s4 ramme
      15
    • s6 ramme
      33


Anbefalte innlegg

Må nok ha meg ny bakramme på bakluka da den eg har nå er sprukken og ikkje så veldi pen syns eg. valget står da mellom den orginale s4 ramma, eller ei ramme fra s6..(den passer vel bolt on?)

ka syns folket eg bør velge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fra S6 er helt klart penest!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 ga klart et NEW LOOK og veldig fin til din bil, men S4 virka jo litt rå den og da.. hmmm valgets kval.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemme..eg syns begge er fine eg og....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4

 

heck01.jpg

 

Dette var da ein vanvitting nydeleg S4.

Har ikkje flerie bileder av den?

 

Eg som trudde det ikkje fantes fin styling til desse bilene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg personlig har sett flest S4´er ville jeg gått for S6! Med fare for å "rappe" uttrykket til et annet medlem: dare to be different! : ja : S6!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle innspill : ja : på tirsdag så fere bilen inn til lakking + div : gb : weee....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har eg endeli somlet meg til å bestilt ny refleks plate, blei ei s6 plate som eg håper popper ned i posten i mårra...men noen som veit om det føller med ny tettnings list og?! eller må ein kjøpa detta uten om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om listen følger med, men på en Cabrio jeg hadde var det bare brukt Sikaflex, og det brukte jeg på nytt etter at jeg hadde den av for modifisering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte litt på å bruka noe sånt sjøl egentli, men kan jo ta turen opp på møller å hørra ka di skal ha for den pakningen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel på tide å poste noe bilder om kossen det blei med den nye refleks plata, grunnen til at eg bytta er at det var et stort hull i den gamle der som pila er

 

før:

Bilde024m.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsjellen på refleksplatene

Bilde025m.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanon bra:) Ble fint de der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for d du, er ganske fornøyd sjøl!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor fekk du tak i refleksplatene? Vurdere å investera i ei S4 refleksplate. Vett du noke om kor billigt eg kan få ei sånn plata for? Brukt eller ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsjellen på refleksplatene

 

Bare slik at jeg er i Sync med dere her... Slik jeg ser det er det faktisk forskjell på S6 og S4 bakplaten... Er det riktig?

 

Jeg har en S6 Bakplate liggende med et lite hakk i, men den passer ikke på A6'n min... Kom til den konklusjonen om at det måtte være forskjell på S4 (C4) og S6 (C4) bakplate.. og at jeg sansyneligvis må ha en fra en S6 til min bil. Kan det være noe hold i tankerekken min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy da, det er jo S6 plate du har forsøkt, det du lurer på er om ikke det er forskjell fra sedan til avant ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy da, det er jo S6 plate du har forsøkt, det du lurer på er om ikke det er forskjell fra sedan til avant ;):D

 

Nei det lurer jeg ikke på. Sedan og Avant har samme delenr i AKTE. Så det som er aktuellt å vite er om det er S4 eller S6 plate som faktisk skal på min A6 97 mod..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det lurer jeg ikke på. Sedan og Avant har samme delenr i AKTE. Så det som er aktuellt å vite er om det er S4 eller S6 plate som faktisk skal på min A6 97 mod..

 

Er det bare jeg som ikke henger med...

 

Du sier at du har en fra S6 som ikke passer...og at du sannsynligvis trenger en fra S6 for å få det til å passe...!!!

 

Den tankerekken er det nok ikke hold i desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke det nei Lars, men Tommy er ikke helt på nett med det ;):) om en S6 sedan plate ikke passer, nei så passer ikke en S4 sedan plate heller... Du har en A6 Tommy, da er det mest naturlig at en S6 plate passer.. Skjønner egentlig ikke at den ikke passet, men kan jo ikke annet enn å tro deg på det så lenge du testet liksom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.