Undersøkelse: Ny bak "ramme" på S4.

hva skal eg velge?!  

48 stemmer

  1. 1. hva skal eg velge?!

    • s4 ramme
      15
    • s6 ramme
      33


Anbefalte innlegg

Det er ikke det nei Lars, men Tommy er ikke helt på nett med det ;):) om en S6 sedan plate ikke passer, nei så passer ikke en S4 sedan plate heller... Du har en A6 Tommy, da er det mest naturlig at en S6 plate passer.. Skjønner egentlig ikke at den ikke passet, men kan jo ikke annet enn å tro deg på det så lenge du testet liksom...

 

Det jeg prøver å komme fram til at S6 (sedan eller avant) sansynelig vis ikke passer på min bil. Om du ser øverst i denne tråden på side 2 så ser du 2 bakplater. 1 fra S4 og 1 fra S6. Disse er som dere ser ikke like. Der faktisk litt forskjellig i størrelsen. S6 plata er mindre enn S4 plata. På min bil kunne jeg ikke montere S6 plata da skruene ikke passet inn i hullene på min A6. DERFOR! tror jeg at jeg må ha en S4 plate. Om jeg kun kan ha Avant vites ikke. Det var ca 5mm bom på hullene når jeg prøvde å montere platen, og ved sammenligning kan man se forskjell i størrelse og krumming (fra høyre til venstre).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy, S6 er bygd på A6 kaross. og så er S4 bygd ppå 100, da mener du altså at Audi har laget en forskjell, som gjør at en eldre del passer bedre enn den med rett "årstall/modell"? Skjønner ikke dette helt jeg, begynner å lure på om det er noe rart med skruehullene i luka di: klø :

 

Du kan ivertfall ikke se str. forskjeller på det bildet du refererer til her, det er tatt skrått ser du..

 

Er det ingen med A6 avant her som har benyttet S6 bakplate før da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Akkurat. Så.... Jeg trenger altså en S6 _Avant_ bakplate?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er som dere ser ikke like. Der faktisk litt forskjellig i størrelsen. S6 plata er mindre enn S4 plata.

NEI NEI NEI!

 

Disse er like. ;)

Har bytta frå S4 til S6 plate sjølv på gamle bilen min. Er 'Bolt on' det.

 

Mulig det ikkje stemmer med hulla på ein "ikkje S-bil", men kan garantere at det blir det samme om du går for S6- eller S4- plate. For disse er like.

Kun mønstere i glasset som er ulikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.