#1 Skrevet Juli 29, 2011 Tenkte vi kunne ha en tråd på hvilke biler vi ser som vi vet/tror er fra klubben Kanskje bekreftelse fra eieren og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2011 En Audi A4 stasjonsvog med AD skiler med klubb merker på bakvinduene. En diesel. Kjørte bak en syklist. I Skiptvet, like der jeg bor. (Ca 15 meter) Dreiv litt med bilen min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2011 golfen til bård i myrakrysset i Spydeberg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2011 (endret) Lå bak en relativt dritt-lav strøken 2er golf fra sarp til Ise i stad, rød med hvite senter på felgsa og klubb skiltramme Er det en forum bruker truuu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2011 har møtt en A4 med rotiform NUE felger i askim den så sikkerlig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2011 Spotta en svart/Mørkeblå Rs2 med mørke porsche felger i Halden midt på dagen igår.. Noen her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2011 har møtt en A4 med rotiform NUE felger i askim den så sikkerlig bra ut! Det er bilen til Elvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2011 har møtt en A4 med rotiform NUE felger i askim den så sikkerlig bra ut! Hvis den var sølvfarget så er det min. Lillebror som bruker den litt mens jeg har vært på ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2011 A4 Rotiform Askim/Spydeberg FOTO: Jan Robert Staås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2011 spottet en mørk lav b6 med sideskjørt av noe slag og rar frontfanger mulig oettinger + 2xdobbel eksos på vei hjem fra lokalagstreff søndag, klubb medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2011 Du er hyggelig fyr du.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2011 Jeg spotta en lokallags-hunk i siste Autofil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...