#1 Skrevet Juli 29, 2011 Lurte på om det bare er chippen som står i som gjør det, eller noe annet som kan foråsake at bilen kutter ved 1,1bar ved pådrag. Bilen har nettopp fått montert en flett ny kkk k04 turbo. Før stod det en k03 på,men den ladet bare 0,5/0,6 ved pådrag med denne ts racing steg 3 chippen. men denne viste seg at hadde sprekk i eksoshus + slapp actuator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2011 høres ut som motor går i nødmodus pga høyt turbotrykk. Har du sjekket om det finnes feilkoder på bil ? Mulig sjekk av N75 ventil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2011 vist den ladet 0.6 tidligere å nå 1.1 så tipper jeg du har for høgt ladetrykk i forhold til hva hjernen vill ha så er sikkert nødmodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2011 vist den ladet 0.6 tidligere å nå 1.1 så tipper jeg du har for høgt ladetrykk i forhold til hva hjernen vill ha så er sikkert nødmodus jamen er ikke 0,6bar orginalt da? er jo liksom en steg 3 ts racing chip i denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2011 viss jeg forstår deg rett ladet bilen 0.6 med forrige turboen å nå 1.1 etter bytte? bilen ser jo ikke forskjell på turboene å vist ts chippet denne til 0.6bar med k03 turboen så vill hjernen fortsatt ha ett 0.6bar i ladetrykk, men den større turboen leverer mer trykk som da sikkert overskreder grensen til hva turboen vill ha å den kutter ut. Rotete forklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2011 Få lest av feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2011 feilkode på n75 ventil, så denne byttes imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...