#1 Skrevet Juli 29, 2011 Audi A4 1.9tdi 90hk, 1995mod. Vurderer og kjøpe min første audi nå, har funnet en som er gått langt, 310000km Er bare på jakt etter ein billig bil som går ann å bruke ett år og to framover i tid. Men, det har ikkje vert skiftet turbo på denne sier han, er dette noke som bør gjøres snart? Er dette veldi langt får ein 1.9tdi? Er det andre ting eg bør sjekke opp i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2011 310k er jo ikke mye på en diesel motor.. Men sjekk først og fremst forstillingen og drivknutene + at det er regelmessig byttet olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2011 Pass på at bilen er i generelt ok stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2011 310k er da ikke mye uansett. Motoren er da ikke det første som legger på røret. Mer bekymret skal du være for deler i understellet etc, men det er slitedeler. Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2011 Enig med Dag. Ta en generell sjekk på bilen , og glem Km.standen Min 97mod A6 1.9Tdi har gått 400.000km med orginal turbo og pumpe , og bruker verken olje eller vann. Og de siste 200.000km med chip. Sier ikke at alle 1.9Tdi er slik , men dette er gode motorer som tåler Km så lenge de blir tatt service på. Løp og kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2011 Sjekk girkassen oxo, er vel litt synkproblemer på girkasser som har gått såpass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2011 Audi A4 1.9tdi 90hk, 1995mod. Vurderer og kjøpe min første audi nå, har funnet en som er gått langt, 310000km Er bare på jakt etter ein billig bil som går ann å bruke ett år og to framover i tid. Men, det har ikkje vert skiftet turbo på denne sier han, er dette noke som bør gjøres snart? Er dette veldi langt får ein 1.9tdi? Er det andre ting eg bør sjekke opp i? Det med forstillinga kan du finne på en som har gått 100tkm oxo... Dette med forstillingsdeler på disse bilene skiftes vel k,napt mer sjelden en plugger på en bensinmotor = slitedeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2011 Kan vel legge til at erfaring tilsier at Km.standen gjenspeiler seg oftere i prisen , ikke tilstanden ser bilen bra ut , ta en titt da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...