Anbefalte innlegg

hei

noen som vet hvor jeg kan få tak på styling til en grei pris? har spurt på norsk bildelsenter og styling tech

bare lurte på om andre har handlet derfra eller vet om noen andre steder eller andre som selger det, er på utkikk etter fanger foran og skjørter

har henger feste bak så får vel ingen fanger på der.

alle tips ønskes?

mvh daniel :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du oversikt over merker og selgere:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14381

Har kjøpt fra nbs, slapp å tilpasse noe som helst. Avhenger jo litt hva man er ute etter av styling.

Hvis du fjerner hengerfeste da får du på fanger bak, og det er ingen stor oprasjon, gjorde det på bilen min.

Mitt tips er finn ut hva du vil ha først, så finn forhandler å pris.

Var ikke så mye til hjelp: rolleyes, men lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey.

 

Gidda ikke å starte ny diskusjon bare for en liten ting, så jeg skriver det inn her.

 

En gang i tiden fant jeg et stylingsett for Golf 3 på internett. Har sett "samme" sett til Golf 2 flere ganger i det siste, men finner ikke Golf 3-settet.

Litt usikker på hva det heter, men jeg tror det heter Wide-Boy eller noe.

Spekulerer om Rieger har laget det eller noe, men finner det ikke på hjemmesiden deres.

Noen som vet noe om det, evt. bilder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.