#1 Skrevet Juli 29, 2011 Er det noen som har lagt solfilm på baklyktene på en Audi A6 4B? Har nå prøvd meg litt, men de er så runde at jeg får ikke til å legge en hel film på de. Noen som evt. vet om en filmsnutt der de gjør noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2011 Bruker du vanlig solfilm? Eller føyelig film som Lamin-x eller tilsvarende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2011 noe tynt billig piss jeg hentet på esso. Ikke bra film å holde på med. Hvor kan man få tak i sånn film sånn lamin-x etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2011 jeg har prøvd med vanlig film for å si det sånn og jeg får det ikke til. (passat) så eneste må bli lamin-x dette får du på http://www.lamin-x.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2011 lamin-x er tingen finner det på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2011 eller på blankbil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...