er det noen fra notodden/sauherad her? Eller noen andre plasser ikke så langt unna

Anbefalte innlegg

er det noen fra notodden/sauherad her? Eller noen andre plasser ikke så langt unna (innenfor telemark fylke) :)

lurer fært på om det kanskje er noen kjente her, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du får mer respons hvis du poster direkte under Telemark lokallag (f.eks i Off-topic tråden eller noe slik). ;)

Btw: Jeg er fra Hjuksebø (3 første åra i Breisetveien, resten på Skogenfeltet til jeg forlot redet). Begynner å bli noen år siden nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeei, takk for tipset. da skal jeg gjøre det å ;)

Tøøft, åssen hus bodde du i? Bor på en av de småbrukene rett bak Hjuksebø barneskole nå jeg jeg (langs breisetvegen) . hehe. bodde nede på velta før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første på høyre side etter bompengekassa. Flytta derfra i 86'. ;) Husker mer fra tida på Skogenfeltet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første på høyre side etter bompengekassa. Flytta derfra i 86'. ;) Husker mer fra tida på Skogenfeltet.

ja der ja, kjenner godt de som bor der nå ;) åssen hus bodde du i på skogensfeltet da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.