#1 Skrevet Juli 30, 2011 Har sett på de nye modellene av Fabia og Volvo V50 at de leveres med LED i tåkelysa. 4 sterke xenon liknende LED som på Scania lastebiler osv. Vet noen om disse er å få kjøpt løst/kan monteres i vanlige tåkelys på f eks V50, Octavia osv? Er jo mye finere en xenon og varer vel rimelig mye lengere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2011 Eg kjøpte ledpærer til tåkelysa mine på NBS,var dyre men kjøpte dei fordi lyset i dei matcha led lysa i devil eyes lyktene mine. Men det var ikkje noko særleg lyseffekt av dei,så dei er mest for utseende sin skyld Fant noken her og: http://www.autolights.no/index.php/cPath/37_40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2011 Ebay pleie eg kjøpe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2011 se på ebay. F. eks. de til 249, kan du få ned til 50 kr med frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2011 ja ebay er konge det:-) handler alt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2011 ja ebay er konge det:-) handler alt der kjøpte skiltelys og alle interiør lys i LED, ikke dashbord, pluss no klistremerker til 175 kr med frakt :) blant annet 10 kr for 10 stk w5w t10 i hvitt LED Ebay digger vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2011 68 SMD H3 pære til tåkelys denne koster kr 8,73 også er det 26,35 i frakt ifra Hong Kong 9 SMD H1 pære til tåkelys koster kr 8,73 og kr 13,13 i frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2011 Disse møkka led pærene lyser like mye som et te-lys, totalt ubrukelig, men ser jo bra ut dealextreme har også masse led pærer, og gratis frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2011 prøvd dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2011 Dette er ikke hva jeg mente.... jeg mente at det sitter 4 LED inni reflektoren. Hvis dere leser forklaringa i første post så står det der at det er 4 LED inni lykta..... Så for meg at disse pærene sitter i reflektoren, men jeg innser nå at disse mest sansynlig kun passer i disse lyktene........ Bilde av Fabia RS.... Skal evt sjekke med Skoda jeg.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2011 Du må kjøpe komplett lykt for å få slike, er nok ikke noen løs innsats her. Alternativt til lamper fra VOlvo eller Skoda er kjørelys fra Hella, som du da må tilpasse til fronten på bilen din. http://cgi.ebay.de/6-LED-HI-POWER-TAGFAHRLICHT-90-HELLA-2PT009599-801-/220822668190?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item336a0e839e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2011 Aha...var det jeg tenkte... Takk for oppklaring Per! Da skal jeg sjekke ut om LED fra nyere V50 passer på litt eldre V50.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...