#1 Skrevet Juli 30, 2011 Heisann! Har en golf R med den styggaste front fangeren og sikkler veldig på en R32 fanger. Lurer litt på hvor jeg kan få tak en komplett fanger av bra kvalitet Ser også at det ikke er tåkelys på R32 fronten, men det finnes vell noe mekk for detta, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2011 Har funni en R32 front fanger fra Tmtuning.com Noen som har erfaringer med de? Hvordan er kvaliteten på Rieger styling? Lurer også på hva som "ligger" i front fangern, er det hele driten, eller kommern uten grill og de grøftgrillene? R32 fronten koster jo $329.00 men GT grillen koster $399: bh : Gt froten regner jeg med er alt på bildet der Har også jævlig lyst til å bytte ratt på golfen, har det runde kjedelige rattet og har lyst til å bytte til R-line rattet. fant et par på ebay, men er usikker på om airbaggen passer (trur den gjør det) og om det bare er plug and play. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2011 Altså, du har en Golf R-line eller har du en Golf R? Om det er sistnevnte så har du jo allerede den råeste fangeren i hele Golf-historien... Forøvrig synes jeg det er skikkelig pent uten tåkelys, får en skikkelig clean front. R32 fangeren er jo nydelig sånn som den er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2011 Har den spesialutgaven som bare er laga 150 stk av. er vell R-line eller noe sånt. litt usikker^_^ Bilde av fangern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2011 Har den spesialutgaven som bare er laga 150 stk av. er vell R-line eller noe sånt. litt usikker^_^ Er det laga 150 stk av bilen hadde eg holdt den mest mulig orginal:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2011 det var allerede gjort noen småting når jeg kjøpte bilen, hadde den vært 100% orginal hadde jeg beholdt den slik. må bare få bytta ratt og fanger nå så blir bilen så smooth atte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2011 Meget fin bil du har, tror R32 fanger blir veeeldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2011 er ikke min bil detta slang bare ut et bilde fra finn.no som eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2011 er ikke min bil detta slang bare ut et bilde fra finn.no som eksempel Skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2011 Jeg synes denne fronten er veldig fin jeg, med noen små mods... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2011 helt okey den, men han forige eiern starta med å bygge om til R32 så tenkte jeg skulle gjøre den "ferdig" med det. synes den fronten som står på nå er bøtte kjedelig og må få bytta ratt så blire kanon! også vil jeg beholde VW emblemet forran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2011 da blir det bytting av front på golfen gleder meg ! Får bare satse på at det er plug and play da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2011 spørs hva du mener med p&P Er mer enn bare fanger som må byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2011 jojo, men tenkte mer på passform etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...