#1 Skrevet Mars 27, 2005 Som topic sier! Ble kjørt hjem av en hyggelig type hjem fra byen i kvelden, d litt mye alkehyl, men ellers husker jeg ikke så mye utenom at han kjørte en boble, holder selv på en gateracer her i miljøet og vil komme i kontakt med vw-audi eiere mvh Jan Erik Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2005 Hahahah, fy fa.. for et lamt innlegg ikke helt meg selv i går.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2005 Dette har jeg også opplevd Føler seg litt dum når man har skrevet noe dumt her inne i Fylla. Spessielt dagen derpå når man ser det og knapt husker det er skrevet selv Syns da du skrev greit visst du var så full i går. MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2005 Skreiv greit ja, men innholdet er jo helt.... meningsløst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2005 Hjemme igjen fra byen allerede halv 1...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2005 jeg har selv sømfart forumet etter tegn på å ha sagt noe rart i fylla i går sånt sjer hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2005 Skreiv greit ja, men innholdet er jo helt.... meningsløst Det må jeg jo neste si meg enig ja. Tørte ikke si det før du sa det selv MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2005 Hjemme igjen fra byen allerede halv 1...?? Hvor ser du halv 1 da? Postet: I dag, 03:28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2005 står 00,28 som jeg kan se iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2005 Står 00.28 her også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2005 Står 00.28 her også... Klokken ble stilt en time frem i natt Så du kan stille den i profilen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2005 Klokken ble stilt en time frem i natt Så du kan stille den i profilen din.. Takk for tipset, hadde helt glemt a detta jeg. MEN, det blir jo uansett 2 timer feil!? 00.28 = halv 1, skru 1 time fram, da blir den 01.28 som vil si halv 2. Petter ser jo innlegget som at det er postet halv 4. Hvor blir de siste to timene av da? Godt mulig det er jeg som er hjernedau her nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2005 Takk for tipset, hadde helt glemt a detta jeg. MEN, det blir jo uansett 1 time feil!? 00.28 = halv 1, skru 1 time fram, da blir den 01.28 som vil si halv 2. Hvor er den siste timen blitt av? Eller er det jeg som kødder som bare det nå... Sett den til GMT +2:00, så skal du se det blir riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2005 Takker for det. Jeg hadde aldri finni ut at jeg sku setta tidssonen til: Kaliningrad, South Africa.... Hørtes no spesiellt ut spør du meg men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2005 Takker for det. Jeg hadde aldri finni ut at jeg sku setta tidssonen til: Kaliningrad, South Africa.... Hørtes no spesiellt ut spør du meg men... Trudde du kunne det med å stille klokka jeg nå ørjan.. hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2005 topic folk'ns! Eneste jeg kjenner til i Stv.lokallag og som er aktiv på forumet og som kjøre boble er en som heter Trond Dahl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...