#1 Skrevet Juli 30, 2011 Har en dynamo til G60 til salgs. Hadde en ulyd i golfen min og fikk beskjed om at enten er det et lager i dynamoen som lager lyden eller så er det vannpumpa.. Byttet dynamo men lyden er der fremdeles så da er det nok vannpumpa som er sliten. Pris: 1200,- Holder til i sandvika, akershus. TLF: 99399578 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2011 Var vannpumpa som var synderen, så denne er nok i god stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2011 1000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2011 Om det blir at jeg kjøper g60-syncro passaten til hans kjetil så trenger muligens denne, har du et delenr på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2011 Eneste delenr jeg fant på den var 0 290 800 036, men det var ikke på selve dynamoen, men på en del som satt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2012 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har fått tak i, men det kan godt vere en fordel å finne utav hvor mange amper denne er på, G60 ble levert både med 65 og 90 amper. Min har 90amper og fungerer ikke med 65, omvendt går sikkert bra. får du hvertfall en bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2012 Tja. Vet ikke hvordan jeg skal finne det ut dog.. Jeg ser at den jeg monterte var 90 amper. Og de ser ganske like ut. Men det vil vel ikke dermed automatisk si at den jeg tok ut er 90 amper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2012 Ligger her enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2012 ang det med 90 amp eller ikke. så kan du vagt kansje skimte dette på det sølvfarga merket der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2012 Hmmm ikke mye å lese av på det merket ser det ut som. Men rett over det står det 61 949 hva nå det måtte bety.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2012 mener at de fleste G60 passater kom med 90A og golfen med 65A .. jeg har 90A på min G60 som kommer fra en passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2012 Ok. Bilen min er ombygd til G60, så hva som ble putta inn er uvisst... Jeg kan jo høre med Gøran som bygde bilen om han vet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...