#1 Skrevet Juli 30, 2011 (endret) Hei. Da framfangeren min omtrent holder på å falle av har jeg vurdert en ny fanger. Har sett en del på s4 fangeren fra NBS, men har et parr spm. angående denne. Fangeren er støpt i glassfiber, og er med alle orginale fester og skinner, men er den da identisk den orginale s4 fangeren? tenker da mest på festing av grilenne. Går det ann å sette i orginale s4 griller i fangeren fra NBS eller er det bare beregnet på å lime på noe hønsenetting som det står i infoen? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 Tar opp denne tråden igjen. Var på møller her forige dagen å fikk pris på fanger og det som trengs for å få satt på en s4 fanger på bilen. De skulle ha litt over 7,5k for alt, noe jeg ikke syntes var så gærent. Men tilbake til s4 fangeren fra NBS, er det noen her som vet om org. gitter passer i disse, og hvordan er det med festenne til denne, er den beregna faselift eller ikke? Og et annet lite spm i farta, passer facelift fanger bolt on på pre-facelift? Hadde blitt veldig takknemlig for sva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...