#1 Skrevet Juli 30, 2011 Har kobla forbi defadriten som jeg trodde kødda, men bilen starta ikke. Sjekka etter gnist, det var mangelvare. Sjekka med flere plugger, og har forsøkt med ny coil. VR6 er ikke det jeg har skrudd mest på, så om noen har tips til hva jeg bør sjekke videre blir jeg veldig glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2011 Startsperre og/eller batteri i nøkkelen som er defekt. Funker ikke det, koble opp Vag-Com og se hva feilkoder den gir deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2011 Det er ikke batteri i nøkkelen. Er en 92 modell. Har den OBD-II? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2011 OBD2 kom i 1996. Det sitter vel startsperre på din? Sjekk med Vag-Com. Sikkert noen i klubben fra Mo i Rana som kan hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2011 Spenningsforsyningsrele til motorstyreenhet, fordelerlokk/rotor, motoromdreieningsføler, tenningsbakstykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...