Kjøp av '03 Audi A4 b6 1.9TDIQ S-line

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg og dama er ute etter ny bil da vi har anskaffet oss hund.

Har kommet over en A4 b6 på finn.no.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29269751

Syns denne så meget pen ut og sikler etter denne:p Har i tilegg fått OK fra banken ang. lån.

Sliter desverre litt med forsikring da jeg enda er under 23-24 år.

Lurte på om det er noe spesielt jeg bør se etter på denne? Snakket med selger og NAF test kunne tas.

Eneste var at det var lang ventetid på dette.

Ser at bilen har s-line både utvendig og innvendig. Men stusser litt på fronten? Den så da rimelig orginal ut. Altså ikke S-line?: rolleyes

Hvordan er forresten bagasjerommet i denne? Blir det væl trangt baki der til en ganske så stor labrador?:P

Jeg ringte Møller og spurte om jeg kunne fått oppgitt servicehistorikken. Men fikk beskjed at dette kunne de ikke gi ut hvis jeg ikke var eier av bilen? Aldri hatt problemer med å ringe merkeforhandler før å spørre om dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Vi har en 04 modell slik. Du har nok rett. Dette er ikke full S-line. Den mangler både fanger fremme og bak for og være full utvendig S-line.

Ut fra prisen og bedømme, så er dette et meget bra kjøp. Den har relativt mye utstyr. Og om du vil inn med RNS-e spiller, så er det omtrent rett frem arbeid siden det sitter 2 din spiller fra før.

Bagasjen er nok ikke av de største. Men det er ikke en labrador heller, så den vil nok passe inn fint den:)

Bilen er relativt lav, så antar det er sportsunderstell på den. Da bør du ta en kikk på forstillingen. Jeg har skiftet nesten alle armene på min på 100 tkm. Noen av de jeg byttet kunne nok holdt 20-30tkm til. Men nytt er nytt når man først skrur.

Sjekk også EGR ventilen. De kommer som standard med lekkasje/svetting.

Bortsett fra det, har ikke vi sett noen andre problemer med vår ivertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.

Visste ikke at disse fantes med litt S-line utvendig.

Ser den har dørlistene samt s-line senk. Merkelig :P

Tror det meste vil komme frem ved en NAF test ang. forstilling, oljesvetting etc.

Disse lar vel seg også chippe opp en del også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ingen s-line utvendig utstyr, men ser det er blitt satt på s4 sidelister på den. Man fikk disse med s-line understell samt s-line innvendig pakke. Og kunne kjøpe utvendig pakke også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har S-line dørlister utvendig. Du ser det på S-line merket bak på listene på bakdørene. Det kvalifiserer til og kalle den for S-line.

Når du eventuelt har kjøpt bilen, kan du ved hjelp av chassie nummeret, registrere den på http://www.myaudi.com

Der vil du kunne se alt av utstyr den er levert med originalt.

Merk at der er forskjell på om bilen er levert med Sportsunderstell, eller S-line understell. S-line understell er f.eks stivere og senker mere enn Sportsunderstell.

Mange er av den oppfatning at sportsunderstell og S-line understell er det samme, men det er det ikke.

BTW, ser det står solgt i annonsen nå. Var du kjapp på labben, eller glapp denne for deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med selger og han var i Tyskland på ferie med familie.

Vi diskuterte om når jeg skulle hente bilen, Så hvorfor det står solgt nå vet jeg faktisk ikke..

Isåfall blir jeg passe forbanna! Han skulle sende over papirer på bilen og ringe meg da han kom hjem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.