Sentrallås fungerer ikke fra førerdør - A6 95-mod

Anbefalte innlegg

som i tittel over har jeg litt kødd med sentral låsen på min audi A6 95 mod. da jeg låser døren på fører siden er det bare denne døren som blir låst. men går jeg på passasjer siden og låser der i fra låser jeg opp og igjen alle dørene uten problemer. noen som har en ide hva som gjør dette? ligger det en bryter eller noe i låsen som gir beskjed til vakum pumpen hva den skal ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På typ 85 gjør det hvertfall det, garantert en bryter der også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert. er nok sikkert samme greiene da. vet du om den sitter på låsekassen da eller på selve låse sylynderen? er jo en funksjon med og vri på nøkelen for og lukke dører og vinduer også. er litt irriterende slik det er nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter en microbryter i selve låsesylinderen. Ikke uvanlig at den gir seg, og da oppfører låsene seg slik du beskriver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter vel en bryter/vender i forbindelse med luftbelgen som låser/åpner låskassen også. denne indikerer at døra er låst eller ikke. Ref. Audi 100 type44

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok større sjans for at det er brudd på ledningene ved henglse-enden av døra, enn at det er selve microbryteren som fusker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren sitter i låsekassen på disse.

Forøvrig er jeg enig med Per Henrik, at det sannsynligvis er brudd i forbindelse med belgen mellom dør og dørstolpe.

Jeg har hatt det selv, på begge mine C4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren sitter i låsekassen på disse.

Forøvrig er jeg enig med Per Henrik, at det sannsynligvis er brudd i forbindelse med belgen mellom dør og dørstolpe.

Jeg har hatt det selv, på begge mine C4.

jeg skal av med dørtrekket og feilsøke litt i morgen. hadde vert ok og fått orden på dette. glemte meg i dag og raste inn på bensinstasjonen for og fylle bensin. satte korte inn slo kode og skulle fylle. jaggu var jo alt låst uten om fører døren og nøkkelen lå i bilen. så ble en løpe runde på meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.