#1 Skrevet August 1, 2011 Nødblinkbryteren klikker og klikker og klikker og klikker. Når jeg tramper bremsen så klikker den når jeg slipper opp, slår på interiørlys så klikker den. Noen ganger så klikker den konstant men kan ha en bra dag i ny og ne der den ikke klikker utenom at brems og interiørlys brukes. Hva er galt, holder det å bytte bryter tro? Må nevne at jeg ikke har lest av feilkoder enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2011 Et skudd i blinde: Du er sikker på at du ikke har en jordingsfeil som gjør at varselblinkeren "aktiveres" når f.eks bremselyset lyser? Altså, du har ikke sett bilen utenfra samtidig som noen trykker på bremsen, har på interiørlyset, etc, etc, sånn for å se om lyset blinker eller ei? Det er en 2003 modell, er det da en T4 eller T5? Google sa meg at begge modellene finnes som 2003 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2011 Et skudd i blinde: Du er sikker på at du ikke har en jordingsfeil som gjør at varselblinkeren "aktiveres" når f.eks bremselyset lyser? Altså, du har ikke sett bilen utenfra samtidig som noen trykker på bremsen, har på interiørlyset, etc, etc, sånn for å se om lyset blinker eller ei? Det er en 2003 modell, er det da en T4 eller T5? Google sa meg at begge modellene finnes som 2003 modell. Lysene lyser ikke når det klikker i bryteren men nødblink og blinklys fungerer som normalt ellers, snedig det her.. det er en T4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...