Planet og portet topp / To port innsug til Golf mk1 1,5 90 hk

Anbefalte innlegg

Har likende ein planet (1mm) og lettet portet topp i frå Golf mk 1.

Toppen har 90 hk kamakselen og to port forgasser frå audi 1.5

Det følgjer med to port forgasser (Weber)

I mellom to punkt som golf en gjekk 0-95 km/t orginalt økte farten til 110 km/t.

Bur i nærheten av bergen.. Har svigers på jessheim så kunstig frakt ordner seg nok.

Selges 2000 eller høyeste bud

Sender bilde på mail. Da dei eg hadde var så store.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette altså en komplett topp med både innsug og forgasser du selger som passer til 1.5 litern ? Hmm, dette kunne være interesangt. Er gasseren også ferdig justert så dette er bare og montere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne passer på min originale '83 Golf mk1 1.5? Kan godt sende noen bilder til sigen89@gmail.com :)

Det trur eg. Den sto på min golf gls 1,5l mk1 81 mod. Sender deg bilder.

mvh Jarle

Denne passer på min originale '83 Golf mk1 1.5? Kan godt sende noen bilder til sigen89@gmail.com :)

Det trur eg. Den sto på min golf gls 1,5l mk1 81 mod. Sender deg bilder.

mvh Jarle

Er dette altså en komplett topp med både innsug og forgasser du selger som passer til 1.5 litern ? Hmm, dette kunne være interesangt. Er gasseren også ferdig justert så dette er bare og montere ?

Det er komplett ja. Har ikkje luft filteret lengre. Hadde eit KN filter på toppen av gasseren. Den gjekk litt fett men da gjekk den best. :) husker eg måtte modifsere enden på gass vaieren litt. Delene bør jo vaskes før montering. Eg hadde det montert på min golf gls 1,5l mk1 81 mod.

mvh Jarle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søndagsbump!!

Skal kjøre E 134 til oslo og deretter gardemoen neste helg. gratis frakt :-)

Kom med bud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

er det solgt? om ikkje send bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jarle, hva ble status på denne Weber-satsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.