#1 Skrevet August 1, 2011 Hei. Noen som kan hjelpe meg? Prøver å finne forhandlere som selger "League 199". Har søkt på Google, finner masse bilder, men ingen som forhandler. Kan den ha gått ut av produksjon? Noen som har gode tips om hvor jeg kan finne noe sånt? Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2011 Hvilken størrelse er du ute etter? 8x17 8.5x18 9x20 Disse ser dog ikke ut som har helt samme utførelse som på bildet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2011 Hei. Flott! Ser ut som riktig felg, men i litt annen finish, men det er helt greit. Tenkte 8,5x18. 96mod A6 avant, redd det blir litt lite gummi med 19"... Men er ikke vant med å handle utenlands, så det dukker opp en del spørsmål i denne sammenheng; -Lurer litt på hva det kan bli i frakt? -Hvilken pris skal jeg beregne? med eller uten "vat" -og hvor mye avgifter blir lagt på her til lands? Toll, mva, etc....? Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2011 Jeg er ikke en "helt" med utenlandsbestillinger, det letteste er nok å sende de en e-post å høre med de. VAT er vel moms om jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...