#1 Skrevet August 1, 2011 Har hatt service på bilen min nå nettopp (skifta motorolje og filter) etter ca 10000 km siden forrige oljeskift. Bilen er en -02 Passat 3bg 1,9 tdi 4-motion stv. Prøvde å nullstille serviceindikatoren som det står beskrevet i instruksjonsboka, men ingenting skjer. Hva er galt??? Bilen har "Longlife service" (det står "QG1" på servicetag), men jeg vil skifte olje oftere pga. mye småkjøring, olje er Castrol Edge VW506.01. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2011 Kanskje denne kan fungere? Virket på bilen min iallefall http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_reset_the_service_indicator_on_2003_passat_tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2011 Ligger også HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2011 Har prøvd dette, men det skjer absolutt ingen tung bortsett fra at klokka blir stilt...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...