#1 Skrevet August 1, 2011 I helga skjedde det tydeligvis noe med åpningsmekanismen på bakluka på min Passat slik at jeg ikke får åpnet den. Er det noen som vet om det finnes en lettvint måte å få åpnet luka på? Bilen er en -98 Passat sedan. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2011 Prøvd med nøkkelen? Regner med at du har el. sentrallås og bryter til å åpne lokket med i fra kupe' en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2011 Prøvd med nøkkelen? Regner med at du har el. sentrallås og bryter til å åpne lokket med i fra kupe' en. Går dessverre ikke med nøkkelen. Jeg har sentrallås med bryter på nøkkelen ja, men det er ingen bryter inne i bilen til å åpne bagasjelokket med. Er det noen andre som har noen gode ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2011 Kan du legge ned sete-ryggen? Isåfall må det bli å komme seg inn i bagasjerommet fra kupe'n og røske av dekselet på luka. Mulig du klarer å få av dekselet uten å ødelegge noe også. Måtte gjøre det samme på Golf'n min en gang. Gikk fint det. Kom jo greit til åpne-mekanismen når dekselet var fjernet. Men er jo litt annerledes på en golf da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2011 Takk for tipset. Skal prøve dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...