#1 Skrevet August 1, 2011 Hei Noen som skal oppover til Hamar på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2011 jeg tenkte iallefall og ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2011 me too men har dere tenkt opp og ned på lørdag eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2011 Var det som var planen min. Har ikke mulighet til å være over til søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2011 Tenkte meg oppover en av dagene. Sitter på med deg da Jon? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2011 Velkomne skal dere være alle sammen!! Veldig hyggelig at så mange som mulig har mulighet til å komme og vil anbefale ALLE til å ta med dere telt,stol, din bedre halvdel eller venn og bli med på moroa på kvelden med grillings og hyggelig prat sammen med noe kaldt å og godt å drikke. Vi ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2011 Tenkte meg oppover en av dagene. Sitter på med deg da Jon? hehe Er bare å hoppe på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2011 Ja er bare å komme oppover folkens. Håper så mange som mulig av dere kan være med og overnatte. Vi begynner kl 12:00 på Hamar. Det er vaskemuligheter på Statoil rett over veien. Utstillings bedømming vil nok ikke starte før kl 13:00 så har dere litt mere tid Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2011 når tenker vi å dra på lørdag ser det starter kl.12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2011 nei si det. Tenkte å dra fra sandvika området rundt 10 jeg. Er endel veiarbeid oppover hvor ting kan gå sakte så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2011 can't 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2011 nei si det. Tenkte å dra fra sandvika området rundt 10 jeg. Er endel veiarbeid oppover hvor ting kan gå sakte så hvilken vei tenker du å ta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2011 hvilken vei tenker du å ta Tenkte E6 jeg. Mye veiarbeid og endel dårlige veier men det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2011 Tenkte E6 jeg. Mye veiarbeid og endel dårlige veier men det går ok gidder du å ringe meg når du drar hjemme fra deg så kan vi møtes på statoil Furuseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2011 ok gidder du å ringe meg når du drar hjemme fra deg så kan vi møtes på statoil Furuseth Send meg en mld når du drar frank så kan vi møtes på statoil storo? eller der omkring (41 46 66 06) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2011 Send meg en mld når du drar frank så kan vi møtes på statoil storo? eller der omkring kan gjøre det, regner med at jon christian er på(passerer) statoil furuseth ved 10,15-10,30 hvis han drar fra sandvika kl10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2011 Jeg kjørte E6 forrige helg, det er helt ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2011 Jøss! er det ikke flere som skal bli med på TDM!? det er jo meldt godvær på lørdagen og alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 4, 2011 Jøss! er det ikke flere som skal bli med på TDM!? det er jo meldt godvær på lørdagen og alt! hehe virker nesten ikke sånn 4pers a 3biler er jo ikke gjæli det: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 4, 2011 Enormt oppmøte fra oslo ja. Jeg ringer på lørdag Frank, men regner med å dra hjemmefra litt før kl10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 5, 2011 jeg drar fra frogner ca. 10, husk og ring meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 5, 2011 Når regner dere med å være på statoil furuset da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 5, 2011 Når regner dere med å være på statoil furuset da? ca. 10.15 regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 5, 2011 ca. 10.15 regner jeg med jepp, skal jeg uansett ringe deg eller harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 5, 2011 ja, ring i det du drar.. i tilfelle jeg forsover meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...