#26 Skrevet August 5, 2011 Da kommer jeg dit 10:15 jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 5, 2011 ja, ring i det du drar.. i tilfelle jeg forsover meg.. den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 6, 2011 Oslo lokallag på plass i hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 6, 2011 ja det er godt noen gidder å representere oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 6, 2011 Ja var skikkelig imponert over oppmøtet fra oslo:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 6, 2011 Jeg har vakt denne helga også kjører jeg uten diffuser så var ikke så hypp på å møte da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...