Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål ang senking og felger

Må bilen vises på nytt når jeg skal senke bilen 30 mm. og montere større felger på den.

Hadde tenkt meg 7x17 felger eller 8X18, på denne bilen, eller hva passer best?

Ang kjøre komforen

Dette er en golf 4 2002 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking og felger skal/bør inn i vognkort.

 

P.S. Hvis innpresset ikke blir forandret med mer enn max 7,5 mm (15mm sporvidde), og rulleomkretsen på dekket holder seg innenfor +/- 5% i forhold til original dimmensjon (og ikke subber borti ved fjæring), skal en faktisk ikke trenge å få dette "typegodkjent" som det heter på fint. Men det er jo greit å få det stemplet i vognkortet uansett da, vet jo ikke hva gutta på "tilsynet" kan finne på!!!!

 

For øvrig så mener jeg det heter det at >dekk-siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking og felger skal/bør inn i vognkort.

 

P.S. Hvis innpresset ikke blir forandret med mer enn max 7,5 mm (15mm sporvidde), og rulleomkretsen på dekket holder seg innenfor +/- 5% i forhold til original dimmensjon (og ikke subber borti ved fjæring), skal en faktisk ikke trenge å få dette "typegodkjent" som det heter på fint. Men det er jo greit å få det stemplet i vognkortet uansett da, vet jo ikke hva gutta på "tilsynet" kan finne på!!!!

 

For øvrig så mener jeg det heter det at >dekk-siden

 

Heisann. Det sitter i dag 205-55-16 på denne bilen, og hadde tenkt med 225-40-17 eller 18. er litt usikker på hva ennå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Det sitter i dag 205-55-16 på denne bilen, og hadde tenkt med 225-40-17 eller 18. er litt usikker på hva ennå

 

blir vell snarere 225/45-17 viss du skal holde deg innfor +- 5% rulleomkrets

eller som jeg vill anbefale 225/40-18

det ser veldig bra ut.. ikke så mye pris forskjell heller nå til dags..

tror ikke det er mye forskjell på comforen..

jeg har 225/35-19 på min a6 ble ganske overasket over hvor bra komforen var....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er jo Golf V i klubben med 20" på, så på en mk4 ville jeg nok hatt minimum 18" på! ;)

 

Kunne selv tenkt meg 18" på min mk3 GTI, men tror det blir problemer med plassen......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.