Kombatibel girkasse til audi A6 2.6 quattro 95 mod?

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg en audi A6 2.6 quattro 95 mod. jeg fikk bilen veldig rimlig pga ulyd i girkassen. det er en lyd som er konstant. fra ca 20km't og oppover. er en jevn summing/ kvining. det kan minne om ett lager som er dårlig. slik det er nå så er lyden samme frekvens ved aks og bremsing på gir. helt jevn og konstant. eneste som forandrer lyden er hastigheten bilen kjører i. tidligere eier har kjørt med denne lyden i ca 2 år uten problemer. jeg lurer på og bytte girkasse og ser det er ikke den enkleste kassen og få tak i. jeg lurer på alternativer som jeg kan vurdere, noe som passer rett på. uten at jeg må skifte mellom aksel osv.? girkassen som står på bilen i dag er en AXM girkasse. forøvrig er det mye arbeid og bytte opphengslager på mellom akslingen ? event framgangs måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.