#26 Skrevet Juni 25, 2012 Jeg slår dine 20 sekunder da jeg mest sannsynelig ikke kommer til å slå opp noe telt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 26, 2012 Haha daså. Har kjøpt sånn man bare kaster opp i været så slår det seg ut hihi --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?jibqf3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 13, 2012 Edition 38 nærmer seg .. Er det noen flere som skal dra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 18, 2012 Jeg skal dit! Bor i London for øyeblikket så tenkte å ta turen ut. Har ikke bil her så må ta toget Noen som har bestemt seg for å dra? Hadde vært artig å møtt på noen medlemmer der. Kommer til å ta turen lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 18, 2012 Jepp! Vi er fire stykker som drar med båten over til Danmark på onsdagskvelden og kommer til å være på treffet hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 20, 2012 Kanskje vi treffes da Hva slags bil skal dere kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 20, 2012 Håper dere tar masse bilder og legger under mediaforumet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 20, 2012 Kanskje vi treffes da Hva slags bil skal dere kjøre? Min er planen hittil hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 20, 2012 ser dårlig ut for meg i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 21, 2012 Håper dere tar masse bilder og legger under mediaforumet..... Vi er fire folk i en bil med hvert våres speilrefleks, så bilder blir det hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...