Anbefalte innlegg

jeg har en corrado g60, skifte nylig plugger, kjøpte på statoil, champion plugger, trodde disse var greie plugger, folk flest bruker vel de... men neida... etter litt prøving å feiling på en motor som ikke går som den skal, viser det seg at det ikke er gnist på 2 plugger... er det så sinnsykt viktig at disse motorene skal ha platina plugger? for vel kjøpe det da... men hvor?? satans dyrt og vel... hørte noe om 220kr stk... off...

 

Dyrt med g60 skjønner jeg... trodde dette "bare" var en gti med overlading jeg, men er visst en ganske kresen motor.... jævlig mye dubeditter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

W6DPO, W5DPO eller W4DPO. G60 er nok litt kresen ja:) Koster ca 800 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det champion eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch Platina

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, greit å vite vettu... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med samme plugger som sitter i golf 3 GTI på flere forskjellige PG motorer, med G-lader eller turbo....

Har fungert helt greit, husker ikke hva de heter i farta, men fåes på din lokale VAG forhandler for langt under hva de "orginale G60" pluggene koster ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper plugger hos g-tech nå jeg... De gadde bosch platina på lager til 125+mva...

De er vel på vei allerede i morra håper jeg... fortalte de hva som var gjort med bilen, så skulle de sende de pluggene de mente var best for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Denzo-plugger,mener jeg ga 380.- for 4stk, er stadig dyrt, men bedre enn Bosch sine priser-kjøpte Bosch til Min, dem gikk fortere i filler en Denzoène, mulig dette var en tilfeldighet men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ikke dumt ut... det var denzo som stod i før jeg kjøpte champion... de selger denzo på bilxtra, å der har jeg masse rabatter... $$ å spare... må jo spare på de plassene man kan, uten at det går utover noe da selvsakt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.