#1 Skrevet August 2, 2011 Kordan finner eg ut kva toppakning som står på min bil. såg på mekonomen att det va noen hull koder, motoren er ein 1.9tdi brs motor, 08mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2011 Kordan finner eg ut kva toppakning som står på min bil. såg på mekonomen att det va noen hull koder, motoren er ein 1.9tdi brs motor, 08mod må se på antall hull på den pakningen som sitter der ! ser det i fremkant ned til høyre når du står forran bilen ! hvis det er rettstilt motor i allefall :-) ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2011 er ikkje rettstilt her, er ein transporter:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2011 har vert og sett nå. va trangt men gjekk med speil og lykt:-) va 2stk hull som sto tett og ett som va ca 15mm lenge borte, men atte 3 va på den fliken på toppakninga, er den 2 el 3hull då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...