#1 Skrevet August 3, 2011 Hei. Idag var min '97 Audi A4 B5 inne på Eu kontroll. Fristen er ikke før i November men tenkte jeg kunne for engang skyld være tidlig ute. Bilen ble desverre ikke godkjent. Fikk feil på Sprekk i bremseslang foran, slark i endeledd v.s foran og slakk i casterstag h.s foran. Ringte med engang til Hellanor, mekonomen etc. og sjekka priser og bestillte det jeg trengte av deler. Men akkurat det casterstaget fant de ikke. Fikk beskjed fra verkstedet at det var det "langsgående staget". Er det noe annet ord for casterstag? Veit ikke helt hva jeg skal bestille nemlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2011 Har ikke du den forstillinga med alle bærearmene? Isåfall er det vel den nedre bakre det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2011 Jo, forstillinga har en del bærearmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2011 Må være den bakre nedre det er snakk om isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2011 Det smarteste er nok å spørre EU-kontrolløren eksakt hvilket stag det er snakk om. Det er jo to oppe (fremre og bakre) og to nede (fremre og bakre). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2011 Og når et stag er slitt er ikke neste stag langt etter, så da er det like greit å kjøpe en komplett pakke og bytte alle på begge sider, så er det i orden i overskuelig fremtid .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...