#1 Skrevet August 3, 2011 (endret) Jeg har ett sett med Oz racing 3-delte felger, 7,5" foran og 8,5" bak. Har bestilt 165/50/15 foran og 185/45/15 bak av merke Nankang ns-2 da denne fabrikanten var den enseste jeg fant med 185 bredden jeg ville ha bak Noen som vet om steder hvor de har erfaring med å legge på dekk med så "mye" strekk i østlandsområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2011 Jon's dekk og felg ville jeg tro ordner det for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2011 Jon ordner det lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2011 Dekkskift har lagt om alt av dekk på min bil å det har alltid gått smertefritt veldig god service å priser er det der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2011 Jeg har ett sett med Oz racing 3-delte felger, 7,5" foran og 8,5" bak. Har bestilt 165/50/15 foran og 185/45/15 bak av merke Nankang ns-2 da denne fabrikanten var den enseste jeg fant med 185 bredden jeg ville ha bak Noen som vet om steder hvor de har erfaring med å legge på dekk med så "mye" strekk i østlandsområdet? Jons dekk og felg i Skien eller Dekkskift eller Pole Position på Romerike er flinke til å legge på og av "vanskelige" hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2011 Takker alle for svar da skal jeg høre med Jon om han får dratt de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2011 Da har jeg fått på dekka og Jon klarte dette veldig bra, vil takke for god service og en bra utført jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...