Hvor får jeg lagt på dekk med mye strekk?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett sett med Oz racing 3-delte felger, 7,5" foran og 8,5" bak. Har bestilt 165/50/15 foran og 185/45/15 bak av merke Nankang ns-2 da denne fabrikanten var den enseste jeg fant med 185 bredden jeg ville ha bak :) Noen som vet om steder hvor de har erfaring med å legge på dekk med så "mye" strekk i østlandsområdet? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon ordner det lett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkskift har lagt om alt av dekk på min bil :) å det har alltid gått smertefritt :) veldig god service å priser er det der også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett sett med Oz racing 3-delte felger, 7,5" foran og 8,5" bak. Har bestilt 165/50/15 foran og 185/45/15 bak av merke Nankang ns-2 da denne fabrikanten var den enseste jeg fant med 185 bredden jeg ville ha bak :) Noen som vet om steder hvor de har erfaring med å legge på dekk med så "mye" strekk i østlandsområdet? :confused:

 

Jons dekk og felg i Skien eller Dekkskift eller Pole Position på Romerike er flinke til å legge på og av "vanskelige" hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for svar :) da skal jeg høre med Jon om han får dratt de på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått på dekka og Jon klarte dette veldig bra, vil takke for god service og en bra utført jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.