#1 Skrevet August 3, 2011 Har et låseproblem på bakluka på golfen min. Med nøkkel kan jeg låse opp og igjen. Men med sentrallåsen får jeg bare låst igjen. Altså det funker ikke å låse opp bakluka med sentrallåsen. Tok av dekselet på bakluka å fant ut at det er en elektrisk styrt motor som beveger på "staget" og ikke lufttrykk. Motoren dytter staget opp og ned så den funker som den skal, men ser ut som det er knekt en liten bit av ettellerannet i selve "låsesylinderen" (legger ved bilder). Noen som har hatt dette problemet og kanskje har noen smarte måter til å fikse dette? Finnes det noen repsett eller noe til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2011 På Boraen jeg hadde før så var det mulig å kople ut sentallåsen på koffertlokket slik at det kun var mulig å låse opp med nøkkelen. Denne utkoplingen ble gjort ved å vri nøkkelen motsatt vei når bilen var låst hvis jeg ikke husker helt feil. Se etter i brukermanualen hvis du har denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2011 Skal se, men tviler. Har prøvd med nøkkel i alle mulige retninger og prøvd sentrallås etterpå og ingenting funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...