#1 Skrevet Mars 27, 2005 Jeg fant denne stakkars Jettaen ved Sogn Videregående skole her i Oslo i ettermiddag. Tror alt håp er ute for denne. Det verste er at jeg knapt nok kunne se rust på bilen..... Trist syn uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2005 enda et bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2005 det var da litt av en måte å skrote en bil på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 hah den bilen husker jeg fra jeg gikk der!!! den har gått gjennom litt ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 åssen fikk de den oppi der??? : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2005 trist syn, Sogn VGS leide inn en svær kran og heisa den høyt opp for så å slippe den ned i kontaineren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...