#26 Skrevet Desember 27, 2011 16000.- pluss dekk, men de hadde jeg fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 27, 2011 Helt riktig! Helt feil: bh : Se å få av de BBS bokstavene på repsen. Skal du ha det får du kjøpe ekte vare. blir som å kjøpe på t-skjorte rema og sy på Boss/Armani/LV/Gucci e.l: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 27, 2011 Ble veldig bra det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 27, 2011 Helt feil: bh : Se å få av de BBS bokstavene på repsen. Skal du ha det får du kjøpe ekte vare. blir som å kjøpe på t-skjorte rema og sy på Boss/Armani/LV/Gucci e.l: dum : Heheh, ironien her er at på 19" BBS magnesium felga mine kan man ikke ha logo i midten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 27, 2011 Heheh, ironien her er at på 19" BBS magnesium felga mine kan man ikke ha logo i midten FETT Skikkelige DTM felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 27, 2011 FETT Skikkelige DTM felger! Riktig! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 10, 2012 Hei igjen, lovte dere bilder når fangerne kom på igjen, tatt litt tid, men klarte å komme meg ut av verkstedet før sola gikk ned idag og knipsa litt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 10, 2012 Fet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 10, 2012 Men dette er ingen bildetråd, så videre info om bilen kan leses her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2504073#post2504073 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 1, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252951-10x20-quot-BBS-LM-kopi nå er de til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...