Lastekant beskyttelse til Passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt en fanger-beskyttelse (lastekant) til Passaten min. Men vil gjerne ha i "chrome" versjon og at den "knekker" over kanten slik som den på bildet.

 

Noen som vet hvor dette kan kjøpes?

 

73306_x600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med venture shield som er helt usynelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med venture shield som er helt usynelig?

 

Har du en link til dette, Arve?

 

Hadde i grunn tenkt meg en chrome "plate" siden det er en del chrome på bilen fra før, men er åpen for forslag.

 

Bare det ikke er det originale dritten som løsner. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her siden jeg lurer på det samme:)

Likte veldig godt den til Kamei, men NBS sa den var utgått....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant DENNE, men kunne tenkt meg en helt slett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her siden jeg lurer på det samme:)

Likte veldig godt den til Kamei, men NBS sa den var utgått....

 

Hvilken farge ville du hatt?

 

HER har dem jo Silver og Carbon (Kamei). Muligens noe stiv pris, men må man, så må man. :)

 

Liker også den Kamei typen (akkurat det jeg leter etter, men da i "chrome"). Skulle kanskje gått for CF typen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også ute etter chrom, har også kikket på de du har link til, men jeg vil ha så lik som mulig den gamle jeg hadde (kamei sin chrom). Fant en lignende i England, men synes den hadde litt stygg finish og logoen til bedriften var alt for stor etter min mening. (Minnes ikke hvor jeg fant den)

Er ikke kriiiiise for min del om jeg ikke har den, så finner jeg ikke lignede blir de bare til at jeg kjører uten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at de kan være for tylle så de subber i bakluken og sliter av lakken så det ruster.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en link til dette, Arve?

 

Hadde i grunn tenkt meg en chrome "plate" siden det er en del chrome på bilen fra før, men er åpen for forslag.

 

Bare det ikke er det originale dritten som løsner. :P

 

har dessverre ikke noe link til dette. men det er en helt gjennomsiktig folie som legges på og denne går over kanten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dessverre ikke noe link til dette. men det er en helt gjennomsiktig folie som legges på og denne går over kanten.

 

Og dette er noe du skaffer eller? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dette er noe du skaffer eller? :rolleye:

 

ja, nå er det jo ikke lov med snikreklame her men send meg en pm så tar vi det over der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.