#1 Skrevet August 4, 2011 Hellu Er det noen som har erfaringer med lambdasonder fra biltema? Holdbarhet? Er det bare søppel? Er jo ganske mye billigere enn å kjøpe andre steder. P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2011 Får bosch sonder ifra utlandet til brøkdel av norsk pris, fint det hvis det ikke haster. Ikke noe erfaring med biltema sonder da. Kjetil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2011 De fungerer - en liten stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2011 Hadde en slik på S6`n min , og den varte ikke lenge. Hørtes ut som en marrakas når jeg rista på den , helt ødelagt inni. = søppel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2011 De fungerer - en liten stund! Hadde en slik på S6`n min , og den varte ikke lenge. Hørtes ut som en marrakas når jeg rista på den , helt ødelagt inni. = søppel. X2 Fungerer greit i ett par uker så er det slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2011 Monterte biltema sonde på fattern sin Volvo 940 for 10mnd siden. Fungerer fortsatt den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2011 Prøvde biltema sin lambda på carismaen og den oppførte seg som alle andre universale lambdaer.. Sikkert ok, men noen biler er veldig kresen på riktig merke og delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2011 Prøvde biltema sin lambda på carismaen og den oppførte seg som alle andre universale lambdaer.. Sikkert ok, men noen biler er veldig kresen på riktig merke og delenr. Heller tvilsomt da lambdasensoren fysisk går i oppløsning som Bård Even nevner her. Koster en 5-600 kroner for en ny bosch fra utlandet ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2011 Okey hørtes jo bedre ut i pris det. Men hadde egentlig tenkt å ha 2 nå. Ebay dere bruker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2011 Jeg kjøpte fra Lambdapower i England. Grei nettside med rask levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2011 har en ebay sonde på audien. funker enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2011 Orginal Bosch på Seekpart24.com , genial side og rask levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...