#1 Skrevet Mars 27, 2005 Har nå fått på plass vinduspusser motor til framruta på roccon, men er litt usikker på hvordan jeg skal legge pusserarmen. Hva blir penest?? Sånn... Eller sånn, det vil si at pusserarmen må byttes. Slik at den blir rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2005 Legg den ned, rett opp er harry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2005 Harry er en fin fyr! Rett opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2005 Er det meningen at "stuket" skal være racing? I så fall: Rett opp! Skal bilen ha et annet "stuk" bør armen ligge ned! Se på det så her: BURde stå rett opp! Ikke, BURde ligge ned! Tok den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2005 La armen ligge du Kjell Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2005 Ned til venstre, dvs motsatt av hva du har på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2005 La den ligge nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2005 Down boy, down! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2005 Yes...down man........ Opp er ÆSJ og FYSJ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2005 Var kansje forrrige 10år det var inn å ha den rett opp. hehe Ekke helt våken for tia. Syns vel også at den skal ligge nede, men den må ligge til høyre. Er det som er orginalt og passer best med hullet i karosseriet. Og bur har jeg jo ikke, så da er det avgjordt. Nesten alle var enig med hva jeg syntes i utgangspunktet. :D Da går turen ned for å begynne på bremsrøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...