Hvor bør jeg kjøpe reg reim og toppakning?

Anbefalte innlegg

Kor skal eg kjøpe toppakning, bolter og reg reim til min 08mod transporter raskt og billigt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det raskt og der fra? han som skal gjøre jobben har fri neste uke så hadde det passa fint:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har vært kjappe på mine bestillinger ivertfall. ca 5 virkedager. Påregn at det kan ta litt tid igjennom tollen hvis du er uheldig.

Alternativt så har du Anders Christensen / Ecconor. Meget kjapp og hyggelige priser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden til et spørsmål som ikke engang omhandler AAN motoren engang (har S2 med 3B), men det er samme spørsmålet uansett. Jeg er i utgangspunktet mest glad i å kjøpe originale slitedeler, bør jeg handle Regreim, strammehjul, evt løpehjul, vannpumpe osv hos Møller eller er det rein ruin i forhold til 3.parts leverandører som har "samme" delene? :)

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden til et spørsmål som ikke engang omhandler AAN motoren engang (har S2 med 3B), men det er samme spørsmålet uansett. Jeg er i utgangspunktet mest glad i å kjøpe originale slitedeler, bør jeg handle Regreim, strammehjul, evt løpehjul, vannpumpe osv hos Møller eller er det rein ruin i forhold til 3.parts leverandører som har "samme" delene? :)

Takker for svar :)

Slike deler kan bli mange kroner dyrere hos Møller. Men da er du også sikret at du får kvalitet.

Det er imidlertid mye annet på markedet med bra kvalitet, bare sørg for at du handler av noen med kjente merkevarer. Ecconor som nevnt over her er min favoritt, både med tanke på kvalitet og pris.

Jeg har brent meg en gang på registerrem på nett fra utlandet, remma var vesentlig tynnere (ikke smalere) enn den pleier å være og gummien lot til å ha stor andel stiv plast iblandet gummien. Tok ikke sjansen på å bruke den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar (og for å flytte innlegget mitt til en mer relevant tråd ? ) ;)

Da blir det Ecconor om han kan skaffe, evt originalt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 23% medlemsrabatt på meca..

Handler mye derfra jeg.. Kjøpte alt i fbm regreimskifte på gamle a6en min der... 44% på olje også der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 23% medlemsrabatt på meca..

Handler mye derfra jeg.. Kjøpte alt i fbm regreimskifte på gamle a6en min der... 44% på olje også der

Sant det. Oversikt over flere rabattavtaler finner man ved å bla litt her: http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=61

Men motordeler generelt skal man nok lete lenge etter her i landet for å matche Ecconor. Snakker av erfaring. Og når man ser hvor rimelig lokalene deres ser ut så skjønner man at delene må koste litt mer fra bedrifter som har 10 ganger større areal å varme opp i kulda, og flere ansatte som skal ha til mat på brødskiva;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har vært kjappe på mine bestillinger ivertfall. ca 5 virkedager. Påregn at det kan ta litt tid igjennom tollen hvis du er uheldig.

Alternativt så har du Anders Christensen / Ecconor. Meget kjapp og hyggelige priser :)

seekpart24 sender med UPS, og UPS fortoller selv. Derfor går det langt raskere enn om det hadde blitt sendt med vanlig post. Dette medfører at du får faktura på momsen (mva). Toll er det ikke på bildeler. I tillegg er utleggsgebyret/fortollingsgebyret lavere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, var overkommelig pris på delene hos Møller så ble originalt, men husker Ecconor til senere :)

Utrolig bra rabatt på olje hos Meca, men de hadde ikke Castrol som jeg ville ha dessverre (men det har Mekonomen).

Forøvrig mye bra rabattavtaler i klubben :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje verdens beste bilklubb? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.