#1 Skrevet August 4, 2011 (endret) Noen som har et forslag å få en plastfanger svart igjen? Den er veeeeeeeldig grå.... Prøvde med sånn plastfornyer...... men hjelp ikke. Dette var et merke som het Meguiars...... hjelp.... høyre side støtfanger: støtfanger foran: gt plasten ved kanal og døra, der funket den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2011 Jeg bruker Turtles gummifornyer med sortfarge, Turtle Blackshine eller noe tror jeg den heter. Hvis man jobber den inn i plasten noen omganger så holder den godt og plasten blir som ny. Har smurt på et bittelite felt her: Eller så vet jeg om mange som bruker hårføner på plastikken for å få tilbake sortfargen, men da må man være forsiktig med å ikke bruke for mye varme/holde den for nærme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2011 her anbefaler jeg auto glym sin, den er helt super! blir kullsvart plastikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2011 prøvd turtle sin og....... men nei.... sitat: det var ikke turtle, ringte han jeg var hos. han sa det var noe han kjøpte fra sverige... sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2011 polytrol eller hva det nå het 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2011 polytrol eller hva det nå het hva er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2011 Ovatrol polytrol, kjøpes på jernia ell lign 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2011 Synes Turtle sin Blackchrome eller hva pokker den heter funker knall !! Men bruk engangshansker ellers blir du kølsvart på fingra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2011 Ovatrol polytrol, kjøpes på jernia ell lign så ei her inne anbefalte denne så den skal kjøpes imorgen takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2011 Ovatrol polytrol, kjøpes på jernia ell lign X2. Helt genialt produkt: ja : Hårføner og varmepistol anbefales ikke, da plasten mister strukturen sin etterhvert som du gjør dette mer og mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2011 Kan på det sterkeste anbefale Owatrol Polytrol. Sinnsykt produkt, som er helt overlegen når det gjelder holdbarhet. Koster under 150kr. Finnes ingen over, og ingen i nærheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2011 da må jeg ha den når flere nesten for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...