#1 Skrevet August 4, 2011 Hei. Fant ingenting hverken her på forumet eller når jeg googlet. Men er det noen her som vet tykkelsen eller har ett svinghjul liggende og kan måle for meg? Skal ha meg nytt svinghjul og vil vite hvor mye mindre ett enkelmasse alusvinghjul er iforhold slik at trykkplate ikke kommer i klem igjen.. Tykkelse på dobbelmasse svinghjul. Audi S4 AAN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2011 Jeg maalte tykkelsen paa dobbelmasse ABY, det var 38mm fra annleggsflate veiv til annleggsflate clutchlamell. Enkelmasse 7A er 30mm. Det vil da si at naar man fjerner mellomlagsplate (som er 8mm) vil da ting havne likt i forhold til hverandre. Jeg vil da tro at ett AAN dobbelmasse svinghjul da skal vaere 30mm fra annleggsflate veiv til annleggsflate clutchlamell da det jo ikke brukes mellomlagsplate paa AAN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2011 Takk for svar! Det kan nok stemme dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...