#1 Skrevet August 4, 2011 Hei! Har i dag brukt nesten 9 timer på å montere Ta Technix coilover sett på min bil. De 9 timene gikk med til montering av begge sider bak. Etter montering viser det seg at bilen ble veeeldig lav (kanskje ikke for alle her inne, men iallefall for meg) Prøve å justere litt på skruene før jeg monterte hjula, men de nøklene som fulgte med var for lange slik at de gikk borti traversen når jeg skulle skru. Fikk derfor ikke skrudd opp den minste mutteren. Løsningen på dette var å kutte av den minste nøkkelen ett par cm for ikke å ta så mye borti. Som om dette ikke var nok var skruene ekstremt vanskelige å skru rundt. Jeg satte inn gjengene med kobberpasta spray før jeg monterte fjærene. Er det noen her inn som har montert coilovers på denne type bil? Tips triks? Må prøve å justere opp litt bak i morgen og få montert foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2011 Er ett skikkelig mareritt å justere disse billig settene. Hadde likt sett som deg, men byttet det ut for gjengene ble umulige ettervært. Mitt eneste råd er å justere det til den høyden du er fornøyd med nå mens det ennå er nytt for senere kommer det til å bli 10 ganger værre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...