#1 Skrevet August 4, 2011 Hei. har kommet noen bbs ch felger, disse har innpress 35 og er 18". Kan noen svare på om dette kommer til og stikke for langt ut på min a4 b7 q ? siden orginalt er 42 om jeg ikke tar feil? På forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2011 Hei. har kommet noen bbs ch felger, disse har innpress 35 og er 18". Kan noen svare på om dette kommer til og stikke for langt ut på min a4 b7 q ? siden orginalt er 42 om jeg ikke tar feil? På forhånd takk for svar Nå skriver du ikke noe om bredde men antar det er 8 eller 8,5. Null problem, blir pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2011 Nå skriver du ikke noe om bredde men antar det er 8 eller 8,5. Null problem, blir pent ja unnskyld, tenkte ikke på det,8,5 . Men det er bra, har litt lyst til å prøve disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2011 Har 9,5x 19 et 35. Så bare kjør på du det går helt fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2011 Har 9,5x 19 et 35. Så bare kjør på du det går helt fint:) høres bra ut takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...