Tour De Mjøsa - Lillehammer 3 sept.

Anbefalte innlegg

hadde vært JÆVLIG artig og fått bremsa golfen :) om den er i humør til det på den tida :P

hadde vært gøy og se hvor mye som bor i den gamle råtne G60'n :P jeg tipper rundt 120whp :P

Jeg støtter også at du tester G60en: ja :

Skulle gladelig ha betalt 500,- for bremsing jeg også, men stygt redd for at jeg ikke har en bil som er verdt å bremse, og ikke Passaten til dama er noe å bremse heller:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ noen hemmeligheter som man ikke kan fortelle om til Støen ! Han får bare se det på bremsinga :-)

Hehehe, sørg for å få kjørt inn blå clutchen til da du bare, kan gjør det for deg jeg :)

haha haha ! ;-) du har ikke glemt hva jeg mente nei. . AEB funker sikkert for noen . . . Uten noe tull. . . . !

Hehe, nei, glemmer jeg aldri:) Nei, AEB funker ikke for noen, hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i motor jeg tenker på ja :-) ! Får kansje bare hjul hester der ?

Spec: standard aeb invendig , 206000 på tellern , gt2860rs , highflow manifoild, 870cc dyser, megasquirt front cooler og 3"downpipe og 2,5 " videre!+ noen hemmeligheter som man ikke kan fortelle om til Støen ! Han får bare se det på bremsinga :-)

Bør vell være mulig med borti 280 i mortor. Ble bremset en A4 med GT28 der oppe tidligere som la ut 277HK/371NM @ 1.75bar på hjula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man bremsa andre merker enn vw audi den dagen? Tenkte kanskje å ta med konebilen opp for å se om vi får noen andre tall enn sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Beetle'n er ferdig så kommer jeg oppover. Skal ikke se bort i fra at det blir dyno på den for å slukke nysgjerrigheten litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vell være mulig med borti 280 i mortor. Ble bremset en A4 med GT28 der oppe tidligere som la ut 277HK/371NM @ 1.75bar på hjula.

Ok, ja bli spennende og se da, ha ikke turt og kjørt den på høyre en 1.5 foreløbig pga org råder ! men hvem vet kan jo hende en skru opp litt:-) smell nå motoren så får den bare gjøre det ! er ei helg med skruing så sitt det en ny inne lell :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, glemmer jeg aldri:) Nei, AEB funker ikke for noen, hehe!

hahaha : rock : funker sikkert for noen, men jeg er ferdig med dem! Gikk over til TDI jeg med masse nm på lavt turtall, hehe! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha : rock : funker sikkert for noen, men jeg er ferdig med dem! Gikk over til TDI jeg med masse nm på lavt turtall, hehe! :)

Har hatt to turbo femmer 80Q og 90Q før jeg bygde a4 no ! hundre prosent drit sur.....

skal aldri ha det mer men får bare vare ett par år nå, til det er utprøvd litt så bli det vel en femmer el 2.7 igjen :-) ! ikke at jeg har tatt ut så jævlig da så er sikkert potent den motoren å hvis man går litt dypere... men fader a gitt.. er jo null Nm !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært JÆVLIG artig og fått bremsa golfen :) om den er i humør til det på den tida :P

hadde vært gøy og se hvor mye som bor i den gamle råtne G60'n :P jeg tipper rundt 120whp :P

Ja...fortsatt nesten 1mnd på deg, bare å begynne og skru ! : bråk :

Isteden for å kaste bort tida på forumet, er i verkstedet kvalitetstiden ligger !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man bremsa andre merker enn vw audi den dagen? Tenkte kanskje å ta med konebilen opp for å se om vi får noen andre tall enn sist.

Noen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...tvilsomt, siden det er et VW Audi treff, i fjor var det en med Subaru som ville men ble ikke noe av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen???

Påmelding og forespørsler skjer til meg (Tor Egil) på e-post: teg-hann@online.no

Send han en mail og spør, :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å ta turen da :)

(Er det noe Facebook-gruppe for dette arrangementet?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe adresse i område? Iom at jeg ikke er veldig kjent oppi traktene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe adresse i område? Iom at jeg ikke er veldig kjent oppi traktene :P

Here you go : vinke :

Fyksen Servicecenter AS

Industrigata 37 B, 2619 Lillehammer

Pb. 825, 2626 Lillehammer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da finner jeg veien oppover jeg også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppom der på lørdag ettermiddag denne uka, sjekke litt forhold for litt prosjekt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...tvilsomt, siden det er et VW Audi treff, i fjor var det en med Subaru som ville men ble ikke noe av.

erre mulig å prøve diesel purka i benken da el er det fyfy:P?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga. "helgejobbing" blir det nok ikke noe tur på meg. Så da blir det definitivt "longest distance" til noen andre enn meg. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

erre mulig å prøve diesel purka i benken da el er det fyfy:P?

regner med det skal gå bra, men send Tor Egil en mail teg-hann@online.no da det er han som står for benking bestillingen, vet ikke hvor mange som er påmeldt enda.

Pga. "helgejobbing" blir det nok ikke noe tur på meg. Så da blir det definitivt "longest distance" til noen andre enn meg. : haha :

synd du ikke kunne komme :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig er jeg både hjemme og har fri når det er treff :)

Nå står bilen hos "Fossen Autospa" og gjør seg klar for en dag i (forhåpentligvis) solskinn: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.