#1 Skrevet August 5, 2011 VW Touran 05 Min onkel skal skifte en simring + at nivå er litt lite på dsg-kassa si. Hvordan olje skal denne ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2011 Gl4 75w80 i følge valvoline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2011 Gl4 75w80 i følge valvoline. Til manuellkasser ja... Er ikke sikker på om du får kjøpt DSG olje andre steder enn på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2011 Castrol Transmax DUAL kan brukes på DSG ihvertfall. Sikkert en del andre også, men jeg vet den tilfredsstiller spesifikasjonen. Sikkert ikke billig, men trolig billigere enn på Møller.. http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9020385&contentId=7067529 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2011 Til manuellkasser ja... Er ikke sikker på om du får kjøpt DSG olje andre steder enn på møller. Samme på Dsg ! Ellers har Mpm "spesialoljer" til det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2011 er det 1 type olje jeg ikke hadde kjøpt noe annet sted enn på møller så må det være DSG olja evt bare ta olje skiftet der slik at du får en garanti på det det er billigere i lengden med tanke på hva som kan skje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...