#1 Skrevet August 5, 2011 (endret) Hei Har et spørsmål ang en vibrasjon som har oppstått. Denne vibrasjonen kommer når clutch pedal sleppes ut. Si man ligger i 70 km/h og jeg trykker inn clutchen. Når jeg da slepper den tilbake så oppstår det en meget kraftig vibrasjon i bilen som ikke har vært før. Dette oppstår også ved girskift mellom alle gir. Merket ingen sluring osv fra clutchen. Skjedde på vei hjem i stad, så kan få testet litt mer nærmere i morgen. Setter pris på tips Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2011 Hei Snålt at ingen hadde noen tips å komme med her Dagen etter denne posten, så ble det bråstopp! i en rundkjøring, og der stod jeg bom fast. Så da var det bare å ringe Falch Problemet var defekt girkasse, så "ny" er komt i hus og blir byttet i dag, samtidig med ny clutch, trykkplate og utløserlager og div nye bolter og pakniner Må si jeg gleder meg til å kjøre god bilen igjen etter 2 uker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...