#1 Skrevet August 6, 2011 noen som vet hva denne feilkoden betyr? 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-00 - Short Circuit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2011 noen som vet hva denne feilkoden betyr? 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-00 - Short Circuit jeg har ikke peiling men kanskje det er lettere å løse hvis du sier åssen bil det er lest diagnose på og hva som feiler den. googlet bare feilen jeg og virket som om det var en seensor til cruisecontrollen som har kortsluttet som sitter på spjeldet..men ikke hør på meg,jeg klarer ikke skifte olje på en bil engang hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2011 Det er til en Passat 97 mod. har ikke cruisecontroll på den. fant ut at det har med gass spjeldet å gjøre. så har renset det. slangen til bensintrykkregulatoren var også sprekt å veldig dårlig, så den ble også byttet. virker som om bilen funker nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2011 Throttle position er gasspjeldet. Actuator høres ut som stempelet eller motoren som styrer dette. Håper det er til hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2011 ja, mulig det er den motoren som styrer gasspjeldet. takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...