#1 Skrevet August 6, 2011 Hei, Vurderer salg av min Audi S6 1996 modell grunnet annet bilkjøp. Bilen har gått 308.000km, regreim, vannpumpe, servopumpe ble byttet ved ca 300.000. Noen skavanker er det selvfølgelig i lakken etter såpass tid på veien, men ingen bulker eller skader. Fremstår som et pent eksemplar. Av utstyr kan nevnes: -Cruisekontroll -Clima -Varme i bakseter -Xenon i nær og fjærnlys Det følger med 3 sett dekk og felg, et sett vinter som vist på bildene, et sett 17" Mille Miglia fegler på sommer. Og ett siste sett uvisse felger. Både sommer og vinterfelgene har gode dekk. Bud over 80.000,- vurderes. Noen bilder tatt i vinter når jeg hentet bilen: Flere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2011 Kunne du lagt ut noen bilder via forumet også? Photobucket er sperret på nettverket på jobb:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2011 Kunne du lagt ut noen bilder via forumet også? Photobucket er sperret på nettverket på jobb:( Hvordan gjør jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2011 Interessert i innbytte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...